czwartek, 21 czerwca 2012

Minki.

Cześć! c: Dziś ( jak praktycznie zawsze ) na informatyce i technice mogliśmy robić co tylko chcemy.  Pierwsza nasza myśl to jakaś gra . Nikt nie chciał jednak w niej wziąć udziału . Po chwili przypomniałyśmy sobie o blogu i zabrałyśmy się do robienia śmiesznych zdjęć ^^ Większość z nich wrzucę. Milcia - jedna z największych wariatek zaczęła sobie odrywać strupa O_O I nagle zaczęła tryskać jej krew xD A poza tym : Jutro nasz kochany Kuba odchodzi z naszej szkoły. Wszyscy kupują mu coś ^^ Szkoda nam go będzie, ale kontakt będziemy utrzymywali c: Ciekawe, jak się zmieni .. A teraz zdjątka ^^



Kuba ... Właśnie ten, którego już w następny poniedziałek nie zobaczymy :<


Hahaha , Milenka :D


Suzi (ja) :D


No i znowu Mila xD


I cała klasa .. 

Do następnego posta! ^^

2 komentarze:

  1. Tak.. było świetnie
    Tylko że nasza kochana fotografka julcia nie wrzuciła(po raz kolejny) mojej foty
    Jestem oburzony i mam nadzieje że jutro(piątek) na (R*********u) bedzie jakaś moja fota ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Dziś nie było zdjęć .. Było tylko pożegnanie :<

      Usuń