piątek, 22 czerwca 2012

Pożegnanie

Cześć . Dziś w szkole niby było normalnie .. Ale ..  Kuba odszedł .. :<  Ja dałam mu zdjęcie klasy podpisane imionami , i z tyłu napisałam "Nigdy cię nie zapomnimy . Ty też pamiętaj o nas , będzie nam Ciebie brakowało" . Bo tak będzie ! :< Te jego wygłupy, poprawianie nam humoru .. To już przeszłość. mamy nadzieję, że go jeszcze zobaczymy . Weronika (Ja) , Kamil ( ten ,którego zdjęcia nie widzieliście, ale w najbliższym czasie zobaczycie ) i Artur ( nie bierze udziału w blogowaniu )  pojechaliśmy na rowerach do szkoły . Zapowiadało się cudownie, ale tak nie było. Po przyjściu do szkoły było niby normalnie , wszyscy robili filofuny , ale wychowawczyni na naszą trójkę dziwnie patrzyła. Oczywiście ,na godzinie wychowawczej mieliśmy ochrzan :D Dziewczyny miały rozprawkę za wyzywanie siebie , i ja też :< Ale za coś zupełnie innego. :D Wolę nie mówić .. Tak więc .. W poniedziałek przepuszczam , że wrzucę zdjęcia wszystkich filofunów , które zrobiła nasza klasa . 






P.S. jestem tak zdolna, że zgubiłam 10 moich -.-


Pa :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz